Agromoto face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acesta pagina. Rareori acestea pot contine inadvertente: fotografia are caracter informativ si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii sau pretul, pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului.
Specificatii tehnice motocositoare fir Grillo HWT 600 WD
Motorizare: HONDA GCV 160 OHC;
Putere motor: 4.4 CP/3.3 Kw;
Pornire: Manuala la sfoara;
Cilindree motor: 160 cc;
Nr cilindri: 1;
Racire: Pe aer;
Capacitate rezervor: 0,9 litri;
Transmisie: Autopropulsat cu 1 viteza;
Ambreiaj: Multidisc in baie de ulei;
Taiere: Cu fir – se monteaza 2 bucati;
Latime de lucru: 600 mm;
Inaltime de taiere: 10, 25, 45, 57 mm;
Ecran de protectie utilizator: Din plexiglas transparent;
Protectie laterala reversibila (stanga-dreapta):Din plastic special (negru);
Roti: 16” montate pe rulmenti;
Viteza de deplasare inainte: 3 km/h;
Latime utilaj: 540 mm;
Greutate: 44 kg.
Motocoasa cu fir Grillo HWT 600 WD autopropulsata - cu tractiune pe roti
Motocoasa cu fir Grillo HWT 600 WD a fost proiectata pentru a usura cu mult sarcina utilizatorului pe orice tip de teren. Motocoasa permite curatarea rapida a portiunilor de vegetatie prea crescute. Rotile din dotare au tractiune proprie, sunt de diametru mare si au un profil foarte aderent.
Motocoasa cu fir Grillo HWT 600 WD are o viteza de avansare de 3 km/h si are o productivitate mult superioara fata de motocositorile / trimerele de umar. Motocoasa are 4 inaltimi diferite de taiere, intre 10 si 57 mm.
Avantaje pentru beneficiari:
Nu mai trebuie sa duca pe umar sau pe spate greutatea de 8-10 kg a unei motocoase;
Are roti pe care se sprijina utilajul;
Poate lucra pe orice tip de teren si chiar si pe pante de pana la 20° inclinatie;
Acest model HWT 600 WD are tractiune proprie, deci nu trebuie nici macar impins;
Are motor Honda in 4 timpi cu o turatie de doar 3000 rpm;
Are zgomot mult mai redus fata de variantele cu motorizare in 2 timpi;
Motorul nu mai este pozitionat aproape de trunchiul utilizatorului, de aici rezulta si diminuarea noxelor inhalate si menajarea auzului;